מורת שלהבות חב"ד  
  WELCOME!

צו השעה הוא- להשתדל בכל עוז לשמור על גחלת זו שלא תכבה חס ושלום, ולכל הפחות על ידי תפילה כשרה בכל יום, שיהא שם שמיים שגור בפי הקטנים. ומובן שאין זו המטרה הסופית, כי ההכרח הוא לימודי קודש כל היום כולו, אבל לא יהיה גם דבר זה קל בעיניך, ובפרט שהובטחנו "מצווה גוררת מצווה." (הרבי)
x

מבנה שיעור ללמידה שנשארת

איך מהנדסים יחידות למידה אפקטיביות?

1. הורדת מע"מ- מורה עומד מדבר

2. העלאת תל"ג- תלמיד לומד גמיש

איך זה נראה? פיגום לתכנון יחידת לימוד

מקצוע : חשבון, מבנה עשרוני

90 דק

– ניתן לשלב עוד תחנה של הפוגה/ נוסטלגיה

·       העבודה בתחנות נעשית כך שהילדים עוברים מתחנה לתחנה.

·       אחת התחנות יכולה להיות עבודה בספר/חוברת.  יתר התחנות  עושות שימוש בצורות התעסקות שונות כגון: משחק, תקשוב, הצגות, פתרון בעיות,  שיח ודיון, ניתוח עיוני, קריאה,  תכנון ויצירה , אחר. 

– השליפה במליאה

·       לא חובה לסיים הכל בשיעור אחד, היחידה בהחלט יכולה להתפרס למספר שיעורים.

 מה לומדים?איך לומדים?מתודה\ מיומנות (ראה מטה)מה צריך? אמצעים נלווים, אביזרים, דפי עבודה, כרטיסיות, ספרים  מחשב, תחפושות משחקים וכו'
כרטיס כניסה (5 דקות) תרגיל אחד  עם 3 אופציות שונות לפיתרון ההנחיה ענו על כמה שיותר שאלות עד לצלצול שלי    
תחנה 1 (15-20 דקות)    מייצגים במטבעות ושטרות את אותו סכום באופנים שונים כסף כרטיסית תרגיל
תחנה 2 (15-20 דקות)    חוברת מסלולים 156-157הוראה: עני על כמה שיותר תרגילים 
תחנה 3 (15-20 דקות)    (ללא מיטיבות לכת)למידה מונחת ע"י המורה וזה המע"ם של המורה 
מע"מ:מורה-עומד-מדבר, מליאה (10- דקות) \תחנה 4הרכבתהנחיה : הסרט האדום –מאותהסרט הצהוב –עשרות ירוק – יחידות. עליכם לייצג  עם מה שיש לכם את המספר כך שהכיתה תזהה את המספר 
כרטיס יציאה  (5 דקות)  המורה מקריאה מספר כל ילדה מפרקת פירוק אחר על לוחון מחיק